Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
30 dagen geld terug garantie
In aanvulling op jouw wettelijke rechten als consument en jouw wettelijke recht op herroeping, biedt Herbalife Nutrition je een niet-tevreden-geld-terug-garantie aan. Verzoek eenvoudigweg binnen 30 dagen na ontvangst van het product om een volledige restitutie van de aankoopprijs of een tegoedbon voor de aankoop van een ander Herbalife Nutrition product of andere Herbalife Nutrition producten van jouw Herbalife Nutrition Member. Stuur het ongebruikte product, de originele productlabels of de lege verpakking van het product, vergezeld van een kopie van het Klanten Bestelformulier terug naar het Herbalife Nutrition Member dat bovenaan dit formulier wordt genoemd.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bodyupgrading.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Herbalife Nutrition is lid van de Vereniging Directe Verkoop Nederland en verplicht haar Herbalife Nutrition Members om te handelen naar de gedragscodes van deze organisatie.